2011. május 16., hétfő

Lépegetés

Megléptünk Eszter keresztelőjén, hogy kicsit sétáljunk.

9 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

de éééédes milyen szép nagyokat lépdel ez a lány! jó gyors is :))) ezigen!
(mutatom Lizinek hogy lássa mi az alap tempó, mi ugyanezt a távot kb 3x annyi idő alatt tennénk meg egyelőre :)))

Kinga írta...

De megteszitek ugyanezt a tavot, es nemreg meg emlekszel, hogy ugy kellett kicsikarni Lizibol par lepest, szoval Hajra Lanyok, keszulunk a kergetozesre!!!! Walkerben lehagynatok egyelore :)

Judit írta...

Kinga! Én még Sanyi bácsival láttam sétálni Hangát, hát nem semmi, nagy szépen halad előre! :-)

Kinga írta...

Judit & Kata koszi!!! Nem is tudjatok mekkora kedvet es erot adtatok a bejegyzesetekkel. En egy ideje ugy latom stagnalunk, sot, egy kicsit meg ingatagabb is lett Hanga, de ha ti ilyen szepeket irtok, akkor csakis az en lokott anyai elvarasaimmal van a gond es nem a Hanga fejlodesevel, szoval Nagy Koszi Nektek!!!!!

kata (ribizlifoto) írta...

:))))) ismerős........ Ezért vagyunk mi, kívülállók!!

Judit írta...

És ha nem így lenne, akkor nem írnánk semmit sem. :-)))

Kinga írta...

:)mindkettotoknek :)

RneIcus írta...

Akkor én is csatlakozom :) Nagyon ügyes! Én nem követem olyan sűrűn Hanga fejlődését, de mindenképpen úgy vélem ez nagyon ügyes volt!!!
Hajrá Hanga!!!

Kinga írta...

Koszi Icus, jo toled is hallani, te aztan tenyleg nem gyakran latsz minket ;)