2011. november 12., szombat

A kék kocka

Hanga mar többször bebizonyította, hogy ismeri a kockái színeit (piros, kék, zöld, rózsaszín, narancs), most mégsem ment olyan gyorsan és egyértelműen a kivalasztásuk. Míg videóztam, mindvégig az volt az érzésem, hogy nem tudja mit kérek tőle, a videót látva viszont eszembe jutott egy másik lehetőség is, egy sokkal izgalmasabb lehetőség mint a sima színfelismerés. Mi van, ha pontosan tudta, csak nem tetszett neki amit akarok???

Általában ugyanazt a színt csak 1x kérem tőle, most meg harmadikra ugyanazt kértem mint először: a kéket. Hanga próbálkozott "visszaterelni a helyes útra", és választott egy új szint, a narancsot, de én ekkor már eldöntöttem, hogy a kéknél alább nem adom. Erre ő ismét egy újabb színt választott, a pirosat, közben megmutatta, hogy a kék kocka már rég ki lett véve, de én csak hajtottam a magamét. Hanga frusztrált lett, burrog és odébb mászik, de legvégén beadja a derekát amolyan "essünk már túl rajta" lelkesedéssel. Én meg büszke vagyok rá, mert ha valóban jól értem ami itt történt, az sokkal több mint amiről a játék eredetileg szólt.

És mindez képekben:



2 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

ok a TE kedvenc színed a kék, de az Ő kedvence nem. :) kéretik tudomásul venni :)

Kinga írta...

Igaz. Igyekszem :)